Potrivit dispozitiilor OUG 34/2014 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta : "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului".
Procedura privind RETURUL produselor
1) Se completeaza formularul de retur >>> Formular RETUR <<<<
Toate campurile din formular sunt obligatorii, va rugam sa completati cu atentie toate informatiile solicitate acolo! Daca contul este gresit, banii nu va ajung in cont!
2A) Ambalati corespunzator produsul, alegeti un curier, il chemati, ii predati coletul si platiti costul transportului produsului pana la noi.
Cheltuielile de returnare a produselor sunt suportate integral de catre CLIENT.
2B) Cheltuielile de returnare a produselor sunt suportate integral de VANZATOR doar daca primiti un produs cu defect de fabricatie sau un produs gresit, caz in care returul va fi organizat de catre noi.
2C) In momentul in care curierul va aduce prima data coletul, daca constatati ca coletul este foarte lovit/busit/spart/are ambalaj rupt, intocmiti proces verbal de constatare in prezenta curierului sau mentionati pe AWB faptul ca coletul are probleme! Reclamatiile ulterior livrarii sunt considerate nule de catre firmele de curierat, acestea abia asteapta sa scape si sa spuna ca nu e vina lor!
3) Adresa la care se expediaza coletul RETUR este: KVO AUTO PARTS SRL / Bulevardul Fratii Golesti nr. 29 E, Pitești, Arges / Telefon: 0741512607.
Atentie!
- Produsul nu va fi acceptat daca este deteriorat/folosit/uzat/zgariat/spart, daca nu este insotit de toate etichetele/ambalajele originale ori daca ii lipsesc din accesorii/manuale/schema montaj/parti/suruburi etc.
- Va rugam sa folositi un ambalaj protector pentru expeditie, este o dovada de respect, alta persoana va cumpara acest produs!
- Nu ne trimiteti colete prin Posta Romana!
- Nu puneti ramburs la coletul pe care il trimiteti retur, contravaloarea produsului returnat se va transfera in contul IBAN mentionat in formularul de retur in maxim 14 zile calendaristice de cand produsul a ajuns la adresa noastra.
Procedura privind SCHIMBAREA unui produs cu alt produs
1) Primim doar colete pentru schimb de produse a caror plata de transport a fost efectuata de catre client.
2) Daca doriti sa schimbati produsul cu alt produs, va rugam sa ne contactati in prealabil prin email la adresa magazin@autocomenzi.ro in care veti specifica foarte clar numarul comenzii, numele dvs si produsul pe care il doriti la schimb.
3) Orice schimb de produs se poate face doar in limita stocului disponibil!
4) Daca modelul dorit nu mai este in stoc, puteti alege altul cu achitarea eventualelor diferente de pret de catre dvs. sau restituirea lor de catre noi.
5) Produsul pe care doriti sa-l schimbati trebuie trimis catre noi printr-un curier organizat de dvs. (in afara de Posta Romana) la adresa: KVO AUTO PARTS SRL / Bulevardul Fratii Golesti nr. 29 E, Pitești, Arges / Telefon: 0741512607.
Nota: Ne rezervam dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane care au efectuat mai mult de 3 retururi in ultimele 12 luni ale anului in curs.